۱۳۸۸ تیر ۹, سه‌شنبه

هم میهنان عزیز!

هم میهنان عزیز!
من به عنوان فرزند کوچک همه ی شما که در این چند روز بدترین روز های عمرم بوده و حتا ارتباطم را قطع کرده و نگذاشتند سهم خود در این مبارزه را ادا کنم از همه ی شما به ویژه نخبگان شما دعوت می کنم این مهم را انجام بدهید. از کوشند گان سیاسی که چند روز اخیر اثری از ان ها حتا در فضای مجازی نمی بینم درخواست می کنم بر این انفعال خود فایق بیایند و همه ی مردم را به دادن شعار در پشت بام ها تشویق کنند. من هنوز به این کار و همت شما باور دارم. فراموش نکنید اگر چنین کردید، مهندس موسوی یعنی همان کاندیدای محبوب شما در شرایط فعلی خواهد توانست در مقابل زیاده خواهان و تقلب کنندگان بایستد و با قدرت خواهان ابطال انتخابات شود. من اگر چه در زمینه های بسیاری با ایشان اختلاف نظر جدی دارم اما امیدوار هستم یک بار هم که شده با همبستگی و اتحاد پشت سر او بایستیم و باور داشته باشیم که با هزینه ی بسیار کم به پیروزی خواهیم رسید. ابطال انتخابات و برگزاری انتخاباتی ازاد یک پیروزی بزرگ برای ما است. اگر به این امر باور دارید پس همت کنید. اگر دیکتاتور با همین وضعیت کاندیدای خود را تثبیت کند وای به روزگار همه ی ما. پیروز باشید . پاینده ایران و درود بر شما. حشمت اله طبرزدی/۷/تیرماه/

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر